?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

Запись опубликована В гостях у главного редактора. You can comment here or there.

Платники податків можуть безперешкодно отримати сплачені кошти за податок на нерухомість. Для цього їм потрібно лише звернутися із заявою до територіального органу Міндоходів.

Робити це потрібно після набрання чинності Закону України, яким внесено зміни до адміністрування цього податку, та не пізніше трьох років з дня сплати коштів.

У заяві платник має чітко вказати напрям перерахування коштів – на поточний рахунок у банку або повернення готівкою по чеку. Також сплачені кошти можна зарахувати до сплати податку на нерухомість у 2014 році або перерахувати на погашення грошового зобов’язання з інших платежів, які контролюються Міндоходів.

 По отриманню такої заяви орган Міндоходів готує висновок про повернення відповідних сум коштів з бюджету та передає його до органу Держказначейства для перерахування коштів платнику.

Інформаційно-комунікаційний відділ

ДПІ у Київському районі м. Харкова

ГУ Міндоходів у Харківській області