?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

Запись опубликована В гостях у главного редактора. You can comment here or there.

Для подання податкової звітності в електронній формі платнику податків необхідно укласти договір «Про визнання електронних документів» з податковою інспекцією.

Такий договір можна укласти в електронному вигляді. Для цього слід завантажити з рубрики офіційного інформаційного ресурсу www.cskidd.gov.ua «Програмне забезпечення/Програмне забезпечення для звітності» інсталяційний пакет програмного забезпечення «ДПС Захист звітності». Після встановлення та налаштування якого в меню «Договори та заяви» потрібно обрати відповідний варіант Договору. Договір підписується особистими ключами посадових осіб або фізичної особи – підприємця та відправляється до ДПС.

Для уточнення реквізитів, необхідних для заповнення відповідних полів договору «Про визнання електронних документів», потрібно звернутись в податкову інспекцію за місцем реєстрації.

 

ДПІ у Київському районі м. Харкова

ГУ Міндоходів у Харківської області